Kundservicen hos Kredinor består främst av människor. Kunniga människor som är angelägna om att hitta bra lösningar för dig och dina kunder.
På Kredinor är vi kända för vår goda kundservice. Vi möter alla med en positiv attityd, gör vårt allra bästa för att skapa en bra och positiv upplevelse för Era kunder. Vi försöker att sträcka oss lite längre i samtal med dina kunder.
Alla kan från tid till annan hamna i betalningsproblem, något som både kan vara jobbigt och ibland kanske skrämmande. På Kredinor ställer vi därför höga krav på vår kundtjänst, våra medarbetare och chefer för att säkerställa att vi jobbar på bästa sätt.
Vårt arbetssätt, vårt sätt att möta kunderna med den allra bästa servicen är en av anledningarna till vår höga kundnöjdhet och lösningsgrad hos slutkunderna.
Vår ambition är att oavsett kommunikationskanal, genom dialog, så snabbt som möjligt lösa eventuella frågor. Vi är tydliga, korrekta och respektfulla gentemot Era kunder, något som gör att vi får bra gehör och respekt tillbaka.
Genom att erbjuda Era kunder en rad olika betalalternativ säkerställer vi att Era kunder så snabbt som möjligt kan bli skuldfria och därmed handla hos Er igen!
Kontakta oss och vi berättar mer.
Fyll i informationen i fälten nedan och vi kommer att kontakta dig inom kort tid. Hur hanterar Kredinor AB dina personuppgifter?
Mobil 08 156200
Epost kundservice@kredinor.se