Har du fått ett krav, kontakta oss här!

Om du har fått ett krav från oss betyder det vanligtvis att ett företag som er en av våra kunder inte har fått din betalning.

När våra kunder inte erhåller betalning kan saken skickas till oss som inkassovärde för at vi skall sköta deras kravhantering och uppfølging på fakturan du mottog. Om du inte håller med om kravet kan du göra ett klagomål. Vi lägger ärendet på vent tills vi har kontrollerat innehållet i klagomålet. Du kommer att få feedback så snart fallet har undersökts.

Gör så här om du vill betala
Det enklaste är att använda det inbetalningskort som du har fått från oss. Du kan även beställa ett inbetalningskort och få det hemskickat.

Kan du inte betala?
För att vi ska kunna hjälpa dig till en bra lösning är det bra att vi börjar en diskussion så snart som möjligt. Kontakta oss därför gärna.

Kontakta oss
För att lösa fallet, vill vi hjälpa dig. Kontakta oss gärna om du har några frågor eller vill diskutera alternativ till lösningar.

Kontakta oss

Fyll i informationen i fälten nedan och vi kommer att kontakta dig inom kort tid. Hur hanterar Kredinor AB dina personuppgifter?

Kontaktinfo

Telefon   08 156200

Öppettider via telefon

Måndag - Torsdag kl. 09:00 - 17:00
Fredag kl. 09:00 - 16:00
Lördag - Söndag stängt

Epost   kundservice@kredinor.se